«Затверджено» Директор Пустоварівського НВК |
План заходів
щодо профілактики булінгу
серед учасників освітнього процесу,
учнів 1-11 класів
Пустоварівського НВК
на 2020 рік
№ з/п | Назва заходу | Цільова аудиторія | Термін виконання | Відповідальний |
Діагностичний етап | ||||
1 | Складання банку даних учнів «Зони ризику» та «Групи ризику» | Учні 1-11 класів | Січень | Пазірук Л.В. |
2 | Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах: – спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти; – анкетування учасників освітнього процесу; – психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів; – соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах; – визначення рівня тривоги та депресії учнів. | Усі категорії учасників освітнього процесу | Упродовж навчального року | Класоводи, класні керівники, педагог-організатор |
Інформаційно-профілактичні заходи | ||||
1 | Виступ на тему «Протидія булінгу в шкільному середовищі». | Березень | Ракоча Р.В. | |
2 | Проведення психолого-педагогічного семінару: «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція». | Педагогічний колектив | Березень | Чабанна Н.П. |
3 | Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню | Педагогічний колектив | Упродовж року | Ракоча Р.В. |
4 | Розробка рекомендацій для педагогів на тему: «Небезпека в Інтернеті». | Педагогічний колектив | Лютий | Рибитва Є.М. |
5 | Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків | 1-4 кл. | Упродовж року | Класоводи |
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти | ||||
1 | Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять | 1-11 кл. | Упродовж року | Класоводи, класні керівники |
2 | Робота відеозалу. Перегляд кінострічок відповідної спрямованості | 5-11 кл. | Упродовж року | Пазірук Л.В. |
3 | Відпрацювання теми особистої гідності на прикладах літературних та історичних героїв. | 1-11 кл. | Упродовж року | Учителі літератури, історії |
4 | Проведення заходів в рамках Тижня «Виховуємо толерантності» | 1-11 кл. | Листопад | Класоводи, класні керівники |
5 | Проведення заходів в рамках Акції «16 днів проти насильства» | 1-11 кл. | Листопад | Класоводи, класні керівники |
6 | Проект «Обережно, кібербулінг!» | 5-9 кл | Лютий | Гресько С.В. |
7 | Виступ на методичному об’єднанні класних керівників на тему: «Агресія, як біч сьогодення. Проблема насильства в сім’ї» | Педагоги | Березень | Ракоча Р.В. |
Психологічний супровід | ||||
1 | Діагностика стану психологічного клімату класу | 1-11 кл. | Упродовж року | Класоводи, класні керівники |
2 | Спостереження під час навчального процесу, позаурочний час | 1-11 кл. | Упродовж року | Класоводи, класні керівники |
3 | Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу | Усі категорії учасників освітнього процесу | Упродовж року | Директор школи |
Робота з батьками | ||||
1 | Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі» | 1-11 кл. | Упродовж року | Класоводи, класні керівники |
2 | Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини | 1-11 кл. | Упродовж року | Класоводи, класні керівники |
3 | Консультування батьків «Безпека в Інтернеті» | Батьки учнів | За запитом | Гресько С.В. |
4 | Виступ на батьківських зборах «Стоп, булінг» | Батьки учнів | Березень | Ракоча Р.В. |
5 | Обговорення питання протидії булінгу на загальношкільній батьківській конференції | Батьки учнів | Травень | Директор школи |
6 | Рекомендації для батьків на тему: «Безконфліктне спілкування» | Батьки учнів | Квітень | Пазірук Л.В. |
7 | Контроль стану попередження випадків булінгу | Нарада при директорі | Травень | Ракоча Р.В. |